Fest!
Publicerat den

I lördags var det ingen vanlig lördag för min del. {Brukar ju oftast innebära tidiga kvällar, lite tv-tittande och lite datorsittande.} Men inte i lördags! Då var det fest som gällde eftersom min kära vän Fanny har fyllt 20 år. Dessutom hade hennes mamma fyllt 50 vilket innebar ett 70-årskalas och det var fullt hus! Jättetrevligt var det och jag gör det gärna fler gånger om året än typ, 2? Men, jag har själv valt att skaffa barn tidigt i livet och jag ångrar det inte. Så jag klagar inte.

Efter lite cider {som för övrigt luktade sjuuuuukt mycket.. prutt!?!? HAHAHAHA} så gick vi iväg till Bogrens och hade där en trevlig stund! Svart som natten var jag men det trivs jag i. Fast en klick färg hade kanske inte skadat.. eller för den delen vitt! Hur som helst. Var tillsammans med Emelie och kvällen var verkligen helt kanon. Fina, röda naglar fick jag också, hehe, god mat och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?

Visst saknade jag mina älsklingar men jag överlevde! ♥ Snart kommer David också och jag längtar så!
Självklart tog jag inte med mig kameran till festen, helt fantastiskt..




 Hannah

Skakade du rooumpa då mellis ;D



URL: http://hannahsarah.blogg.se/


 Marie

Härligt, det var du verklige värd



kraam



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?