Förklaring till tatueringen..
Publicerat den

God kväll på er :}

Hösten är här och jag sitter och hickar för fullt! Haft en underbar kväll tillsammans med Cajsa & Marie på Hamnkrogen. Lite oxfilé och jag var supernöjd!

Tänkte att jag skulle ge er en liten förklaring till min tatuering eftersom budskapet är lite.. konstigt (?) för vissa av er. Vi tar det från början: jag ville så gärna ha en tatuering, en text, men visste inte alls vad jag skulle välja för text. Ett par ord bara, inte alls särskilt långt. En dag så såg jag att den här tjejen hade en så himla snygg tatuering när jag läste betydelsen så var ju helt underbart bra och framför allt helt rätt!

"De döda lär de levande", kort & gott. Man kan tolka det lite som man vill, och det tycker jag är skönt! Man kan tolka det som att man genom att obducera döda kroppar kan lära sig mer om kroppen, men det är inte riktigt så jag tolkar det. Visst, det stämmer ju i och för sig, men jag har valt att tolka det som att de döda lär de levande genom att ta kontakt med oss från "den andra sidan" och lär oss saker som vi behöver veta. Är ni med mig?

Jag tror att de som dör kommer till paradiset, men också att de kan titta på oss och vara med oss här på jordelivet. Att de dessutom kan läsa våra tankar är jag helt säker på!

Ha ha.. nu tycker säkert 90 % av er att jag är kôrk, men det bjuder jag på! Detta är vad jag tror i alla fall, och tatueringen känns helrätt! :D



 Mirre

Hej, jag tycker din tatoo ar jättefiin =D. Ja det var då ingen god drink, men som du säger är det bra =D



kramar



URL: http://myflowergirl.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?