Andra läggningsrutiner
Publicerat den

Nu ska ni få höra!

Min älskling är så himla duktig när det är dags att sova. Både i går och i dag har jag bara lagt ner henne i sängen {spjälsäng}, sagt godnatt och gått ut ur rummet och stängt till dörren. Jag förväntade mig lip & pip, men inget alls! I går sa hon inte ett ljud, men i dag låg hon och sjöng lite för sig själv. ♥ Blev uppriktigt väldigt förvånad då jag bara tänkte testa det som en "kul grej", men dra på trissor!

I dag har jag varit och sökt mitt första jobb. Spännande... får se vad som händer och sker. Men hoppas hoppas! Är trött på att plugga nu och vill ut i arbetslivet nu när Julia börjar dagis om bara 2 veckor. På torsdag ska vi till dagiset och hälsa på igen. Ska bli kul! Så gött att det är så nära, jädrar vad jag ska gymma sen när hon är där. Rutor, strävar jag efter! ;}

Efter mitt jobbsökande så gick jag och mini till Arken. Där var det till en början bara en mamma och hennes lilla dotter i Julias ålder, men sedan ploppade det in fler & fler. Till slut var det fullt hus, med bakning av pizza och sångstund. Jättemysigt! Julia är inte såååå himla mammig där heller, utan springer ifrån mig för att leka och titta på andra barn.

På hemvägen gick vi förbi ICA och köpte ingredienser till en kräftsoppa som vi senare lagade. Väldigt god men väldigt mättande! Nu gjorde David nyss en kopp te till mig så nu ska jag kolla Byggfällan och dricka upp det!

Puss



 Beatrice, mamma till Devin och Lili

Vilken duktig tjej! :)



URL: http://beabus87.blogg.se/





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?