Reserv..
Publicerat den

Åh! Störande. Jag vill veta nu nu nu om jag kommer in på högskolan i höst eller inte. Är nyfiken och vill dessutom kunna planera lite smått.. Måste dock vänta till den 30 juli {tror jag att det var?} innan jag får veta vad som sker. Hoppas att många tackar nej! Tiden går långsamt..
 
I går jobbade jag 15:00-21:30, och i dag 07:00-15:30. Känns alltid lika segt att veta att en heeel dags jobb väntar, men å andra sidan gör det inget att jag jobbar så pass mycket när väderleken ändå inte är med oss. Vilket skyfall det kom förut, va! Helt plötsligt blev min lillla skitiga bil alldeles ren & fin, vilket ju kan ses som positivt! I morgon är jag ledig, på torsdag är det kvällsjobb igen, på fredag är det halvdag som gäller och till helgen är jag ledig! Gött kött :} På fredag ska jag & ett gäng andra sköna människor till min underbaring Cajsa eftersom hon fyller år dagen därpå. Längtar! ♥ Tyvärr ses man ju inte lika mycket som man önskar när man lever så olika liv i olika städer. Annat var det när vi alla gick i samma klass för.. hmm.. få se nu.. 5 (!!!!!!!) år sedan! Kors! Helt plöstligt går tiden inte lika långsamt längre..
 

Bjuder så länge på en sötisbild på min dotters fina naglar. Titta så hon har sparat ut !! ↓
 
 
Nääääe, såklart är det inte hennes riktiga naglar. Jag hjälpte min 11-åriga kusin med lösnaglar i helgen då min moster {hennes mamma} skulle gifta sig. Då blev det några över som Julia intresserade sig för. De satt kvar i ca 5 minuter innan hon drog av dem igen, haha. Så att ni inte tror att jag försöker göra henne äldre än vad hon är! På tal om ålder så hittade jag ett kort på henne i dag som togs för exakt 2 år sedan. ↓ Visst ser man ändå att det är hon? :}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?