Resultat!
Publicerat den

God morgon :}

Fredag igen, härligt! Julia kollar barnprogram & vi har precis fått i oss lite frukost. För en stund sedan tog jag fram måttbandet och mätte mig lite, har tröttnat på den jäkla vågen. Haha! Nog för att den blir snällare, liite snällare, men nu ville jag se om det hänt något sedan sist jag mätte, hösten -10. Det hade det, kan jag säga! :p

-7 kg i vikt
-4 cm rumpa
-7 cm midja
-4 cm lår

Inga väldiga minskningar direkt, men ett tag i somras vägde jag 2 kg mindre än nu så det är ju jag som fuskar! Men det är så lätt att falla för alla frestelser..

I går körde jag ett pass med Emelie på kvällen, blev så jäääkla svettig! Men det älskar jag, det är ju som ett kvitto på att det tar! Om en stund blir det gym igen, men väääldigt lugnt. Vill ju inte riskera att bli sjuker igen!

Kram :}

Ursäkta boobsen, haha. Men här ser ni ju att mina piller funkar iaf! :P




 Mari-Ann

Det är ju jättebra!!!!



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?