Den här gången ska det gå!
Publicerat den

Jag beställde en söt liten "julklänning" till Julia för ett par dagar sedan. Längtar tills den kommer! Då jäklar ska jag försöka få till ett kort på henne så att vi i år kan skicka ut julkort i tid. Har misslyckats med detta tidigare år då jag alltid skickat efter julkorten för sent och de har därmed inte kommit fram i tid. Pinigt..!
 
Klänningen är från Lindex och ser ut såhär ↓
149 kr och gratis frakt, där kom jag undan billigt! :} Hennes första år var hon väldigt julig med tomteklänning & tomteluva, men jag tänkte att det kanske inte behövs nu när hon är såpass stor. Den här klänningen samt ett par vita strumpbyxor blir nog prima, och kanske ett rött hårband eller röda tofsar. Vilket även får bli outfiten på självaste jul(ia)afton. Haha, jag tycker att det är lika roligt varje gång. God Julia. Det brukar jag säga... väldigt ofta..



 Cajsa

Julia blir nog supersöt i den klänningen!! Jag ser fram emot ett kort ;)

Svar: Det kan du räkna med :D Vill du ha det till Hjo eller Jkp? ;)
melindaochjulia.blogg.se



URL: http://cajsacajan.blogg.se





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?