4 månader kvar...
Publicerat den

Snart gått en vecka av det nya året! :) Varit ledig och har myst med familjen för fullt. Igår var det 4 månader kvar till beräknad födelse, hoppas den tiden går fort! Sedan hoppas jag att tiden med bebisen sniglar sig fram, hihi ;) Vilket jag vet att den INTE gör..

Bebisen i magen lever för fullt. Förut när jag stod och lagade mat så "bubblade" det långt ner i magen. Så mysigt! Nu ser vi sparkar utifrån också. :) Den 15 januari ska jag till MVC för lite mätning av magen och dessutom få höra de små hjärtljuden. Som jag längtar! :)

Idag har vår lilla familj träffat Frida & Lowa med familj. Vi var i lekparken så pass länge som vi stod ut i kylan. ;) Alltid kul att träffas och prata av sig lite. Efter det gick vi till ICA för att inhandla lunch! Blev den supergoda kycklinggrytan igen, med ris! Jag lyckas ALLTID bränna riset... Men det var gott ändå! ;)

Satt nyss och visade Julia bilder från när hon var bebis. På en bild hade hon en rosa napp som i princip var lika stor som hennes ansikte då...;) Stackarn ville såklart ha en likadan napp nu, så hon har bett David att åka och köpa en åt henne. Hon började nästan gråta och ville vara bebis igen, sa hon! Lilla hjärtat! <3

Vill hem till mina päron och rota igenom alla Julias bebiskläder. Här hemma hade jag bara kläder från 80 och uppåt...

Kram på er!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?