Vecka 26
Publicerat den

Välkommen älskade vecka 26! Varje dag är ett steg närmare att få träffa den lilla älsklingen inne i magen, som jag längtar.. Känns så overkligt att man snart har två småttingar här hemma. Hoppas för Guds skull att Julia trots har försvunnit i alla fall liiite, när bebisen anländer!;) Hon får sina raseriutbrott då & då!

Idag har vi varit hemma jag & Julia. Hennes dagis hade studiedag och jag hade inte jobb inbokat. Hon har tittat på Nicke nyfiken, lekt i sitt rum, vi duschade, var och handlade samt lagade mat. Blev chili con carne och det var andra gången jag lagade det i mitt liv! Blev faktiskt supergott! Tänkte att jag ska skriva ner recepten på maten jag gör i en söt liten bok, mysigare än att läsa från mobilen hela tiden. ;)

Efter maten åkte vi till Frida & Lowa! Lekte och fikade och hade det mysigt. Utbrotten från barnen kom i omgångar, haha. Lowa ville ha en filt som Julia drog åt sig så fort hon hörde det... Då frågade Lowa om hon kunde få den, men icke... Slutade med att Lowa deg den ur händerna på Julia, som slängde sig på golvet alldeles förtvivlat och skrek. Otröstlig! De slutade dock som vänner när Julia lugnat ner sig... ;) Så jobbigt bara när inget man säger hjälper... Går inte alls att prata med henne!

Tur att hon allt som oftast är en glad liten tjej! Så att man står ut. :)

Nu ska jag mysa i soffan med familjen!







 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?