Tisdag
Publicerat den

God kväll! :}
 
Tänkte passa på att uppdatera bloggen lite, det händer ju tyvärr inte alltför ofta nu för tiden. Jag gör inget annat än att tar hand om barn känns det som! Henry är fortfarande en väldigt snäll liten bebis, men han är arg i ungefär 10 minuter på förmiddagarna. Eller nej förresten - 5 minuter! Den tiden som jag står framför spegeln och försöker få mig själv att likna vad som helst förutom ett monster. Såå typiskt att han inte kan skrika någon annan tid på dygnet! ;}
 
Idag har jag dock gjort ett försök till att se en gnutta mer anständig ut. Min fina vän Frida har nämligen hjälpt mig att färga håret! Jag är riktigt nöjd, och det känns skönt att inte vara sådär "brundassig" längre. Min förra färg {som gjordes hos frisör för 1200 kr..} var väldigt behändig då utväxten inte lyste upp som en måne en mörk natt.. MEN! Hur kul var den då? Brun med lite ljusa slingor.. Usch. Nu är det i alla fall tonat i färgen Peru, från Schwarzkopf. Nougat, är färgen, men det blir mer åt det röda hållet. Det ska bli spännande att göra sig i ordning i morrn och se hur det blir! Hur mycket jag nu hinner göra mig i ordning på 5 minuter.. ;}
 
Hjälp vad jag är svettig! Har precis ätit lite kvällsmat i form av en äggmacka, te & mariekex. Alltså, MARIEKEX. ♥♥ Min nya last! Det är så galet gott! Med massvis med smör på.. Jag kan äta upp ett helt paket om det skulle vara så, men som tur är kan jag hejda mig vid sista kexet. 
 
Fina Julia bland en massa "blås-sippor", som hon så fint kallar dem. Fyndigt, säger jag!
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?