Namnhalsband på ingång
Publicerat den

Fick tummen ur röven och beställde ett namnhalsband idag, som jag så länge tänkt göra men inte haft pengar till. Ett superfint {förhoppningsvis även in real life} halsband i form av två hjärtan som sitter ihop, och som innehåller båda barnens namn samt deras månadsstenar. Ska jag vara ärlig så struntade jag i att vara noga gällande månadsstenarna. Båda mina barn är födda i maj och skulle därför haft smaragden, vilken är grön. Lite trist tänkte jag, och valde iställt en rosa sten till Julia och en blå till Henry. Finast så! :} Så med andra ord fick Julia vara född i oktober och Henry i mars, men det behöver ju ingen veta om. ;}

Hoppas att det dyker upp snart! :}
Annars då? Idag är det lördag och lördagarna går som alltid i en rasande fart. Hinner knappt med något! Vi var uppe med tuppen i morse och efter frukosten tog jag med mig Henry ut på en promenad. Klädde på mig ordentligt med kläder men det skulle jag snart ångra. Hujedamej vilken värme! Svettades sönder där under den fodrade jackan, hoodtröjan & linnet! Vågade dock inte klä av mig och riskera att bli sjuk, så det fick bli en dusch när jag kom hem istället. Oturligt nog började det regna under tiden, men jag gick 3,5 km iaf!
 
Åh, är så spänd på vad vågen kommer att visa på måndag. Måttbandet visade i alla fall {okeeeeeeeeej, jag klarade inte av att vänta. Fuskat lite..} -1,5 cm på 4 dagar. W.o.w. Så jäkla gött!
 
 



 Monica

https://www.adlibris.com/se/bok/pixiadventskalender-9789163876639

Ett litet tips till Julia,kram Monica

Svar: Tack för det tipset! :)
melindaochjulia.blogg.se



URL:





 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?