Nyheter på Julias rum
Publicerat den

Kikar in och säger hej! :}
 
Är mest aktiv på instagram nu för tiden, eftersom jag tyvärr inte tar mig tid till att sitta vid datorn. {Sen har David kommit in i ytterligare en period av serietittande så datorn är ständigt upptagen om kvällarna.. Och på dagarna har jag fullt upp med annat;}}
 
Just nu ligger det en bröddeg på jäsning - äntligen kom jag mig för att baka! Har levt på vitt bröd hur länge som helst nu vilket inte är särskilt bra i dessa gå-ner-i-vikt-tider.. Men! Jag är återigen nere på under 70 kg, jag får väl nöja mig så sålänge.
 
På tal om något annat så var skrivaren som vi köpte helt fantastiskt bra! Skriver ut tavlor för fulla muggar. Så himla roligt! Dessa kom upp på Julias vägg idag. Visst är det väl på tiden att tjejen lär sig alfabetet? ;} Räkna kan hon redan, men jag tyckte att dessa var så söta! :}
 
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?