26 november
Publicerat den

Igår hade vi enbart KTC i skolan, det var riktigt roligt!
 
Först fick vi dela in oss tre och tre och öva på att mata varandra, samt borsta tänderna på varandra. Jag tycker att det är skitsvårt att vara seriös, och det blir väl tyvärr mest så att man skrattar bort det. Men med det sagt så behöver det inte bli fel! ;} Det är himla nyttigt det där i alla fall, och framför allt när man får testa på att själv vara patient!
 
Senare under dagen fick vi även prova på något som jag både varit nervös för men också längtat efter. Venprov! Det var lika kul som jag hade trott, men det skrämmer mig lite att jag möjligen kan få prova på det på en riktig arm redan nästa vecka när jag har praktik igen! Det var jag inte om jag är riktigt redo för än. Men på en gummiarm gick det vägen {eller vad den nu var gjord av}. Många olika steg var det att hålla ordning på, men så länge det är roligt så ska det väl inte vara några problem! :}
 
Jag vet ärligt talat inte när jag ska in till skolan igen nästa gång. Resten av den här veckan är det självstudier, och nästa vecka ska jag vara på et äldreboende här i staden. Skönt att slippa pendla! :} 9 december är nog nästa gång skulle jag tro. Känns som en evighet, trots att det är ganska snart..
 En bild på vardagsrummet i dagsljus, det är inte ofta det händer nu för tiden. Mera sol! Vad tror ni om ett nytt golv och lite ny färg på väggarna? Har dock inte alls bestämt oss för vilken färg vi ska ha på golvet.. Mörkt eller ljust, eller mitt emellan!? ;}
 






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?